چگونه تلویزیون را به ویدئو پروژکتور وصل کنیم؟

۸ بازديد

 

بله درست متوجه شدید! با توجه به مزایای انحصاری یک پروژکتور، می توانید به جای تلویزیون یک پروژکتور خریداری کنید. اینها دلایلی هستند که نشان می دهد پروژکتور یک جایگزین عالی برای تلویزیون است.

قیمت ویدئو پروژکتور دست دوم

شما می توانید تلویزیون را به دیوار آویزان کنید یاآن را روی یک میز تلویزیون بگذاید.اما داشتن یک پروژکتور باعث صرفه جویی در فضای کف و دیوار می شود. جایی که یک تلویزیون به شکل مرکزی در کل اتاق تبدیل می شود، یک پروژکتور کوچکتر است و می توان آن را در قفسه ای قرار داد که فضای کف را کاهش می دهدیک صفحه نمایش پروژکتور جمع شونده را در نظر بگیرید. سپس، به جای اینکه فضای خالی کافی روی دیوار خود بگذارید تا پروژکتور روشن شود، می توانید صفحه پروژکتور را روی هر نقش و رنگ دیواری که دارید آویزان کنید. بنابراین، استفاده از پروژکتور شما را برای تزئین دیوارها محدود نمی کند.

 

·         پروژکتور قابل حمل است.

اگر اندازه یک تلویزیون و یک پروژکتور را مقایسه کنید، متوجه می شوید که دومی کوچک است و به راحتی قابل حمل است. بنابراین اگر حوصله تماشای فیلم در خانه را ندارید، آنها را به خانه دوستان خود ببرید و با هم از آنها لذت ببرید. همچنین می توانید پروژکتور را در کوله پشتی حمل کنیدآن را به یک دیوار خالی بتابانید و با دوستان خود از آن لذت ببرید. نگران آنتن نباشید. به راحتی می توانید تبدیل پروژکتور به تلویزیون را انجام دهید.

 

·         اندازه صفحه نمایش شگفت انگیز است.

همه آرزو دارند بزرگترین صفحه نمایش در جهان را داشته باشند. قیمت ویدئو پروژکتور نسبت به تلویزیون های صفحه بزرگ بسیار مقرون به صرفه تر است. بنابراین، نه تنها در هزینه های شما صرفه جویی می کند، بلکه پروژکتور بزرگترین صفحه نمایش را نیز با عرض حداکثر ۱۲۰ اینچ و بدون کاهش کیفیت تصاویر و فیلم ها در اختیار شما قرار می دهد.

 

خرید ویدیو پروژکتور استوک

اگر بچه های بازیگوشی در خانه دارید یا بچه گربه هایی دارید که نمی دانند چقدر قوی هستند، اینجاست که یک پروژکتور وارد صحنه می شود. به خصوص اگر پروژکتور بی سیم باشد، مطمئناً خیال شما را راحت می کندویدئو پروژکتور بادوام و کوچک است و کمتر به سر راه افراد در خانه می آید. همچنین باعث صرفه جویی در هزینه های اضافی ناشی از شکستگی و خرابی تلویزیون شما می شود.

 

نحوه تماشای رایگان تلویزیون در پروژکتور و آموزش تبدیل پروژکتور به تلویزیون

اگرچه بسیاری از مردم از پروژکتورها برای تماشای فیلم و بازی استفاده می کنند، اما گاهی اوقات تماشای زنده ورزش ها یا حتی اپراهای سریال بر روی یک صفحه نمایش بزرگ جالب است. با این حال، پروژکتورها فاقد تیونر تلویزیون داخلی هستند که تماشای برنامه های پخش رایگان را دشوار می کند.

·         استفاده از آنتن و تیونر

برای تماشای تلویزیون رایگان روی پروژکتور، به جعبه کابل یا تیونر تلویزیون نیاز دارید. ابتدا آنتن را از طریق ورودی کواکسیال به جعبه تیونر خود وصل کنید و مطمئن شوید که اتصال شفاف است.

اتصال در مراکز شهری آسان تر از مناطق روستایی است. این بدان معناست که در مناطق شهری، به کانال های رایگان بیشتری نسبت به مناطق روستایی دسترسی خواهید داشت.

همچنین می‌توانید یک تقویت کننده ی صدا یا بلندگوهای جداگانه را از طریق خروجی صدا به جعبه کابل یا تیونر تلویزیون وصل کنید.

 

خرید ویدئو پروژکتور با بهترین قیمت

برخی از شبکه های ماهواره ای و ایستگاه های تلویزیونی نیز در برنامه های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک و یوتیوب به صورت زنده پخش می شوند. بنابراین، می توانید از ابزارهای پخش جریانی مانند تلفن، لپ تاپ و تبلت استفاده کنید و آنها را به پروژکتورها پیوند دهید تا از این برنامه های تلویزیونی روی آنتن لذت ببرید.

می توانید آن دستگاه ها را به راحتی با استفاده از کابل HDMI به پروژکتور متصل کنید.

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.